Copymorning: 14 september van 9.30 tot 12.00 uur
Ontdek dé manier om op te vallen in al het content geweld en het hart van je doelgroep te raken.
Wat doe je met een half idee? Hoe maak je daar een stukje content van waar je doelgroep zich in herkent en jou als autoriteit neerzet.
En hoe zet je je visie om in content die raakt?
Want weten wat je wilt zeggen is één, maar het kunnen verwoorden op een manier die raakt, is wel een miljoen waard.
De Copymorning is er voor dienstverlenende ondernemers die klaar zijn met uitstellen en ready zijn om hun doelgroep te laten zien wie ze zijn, wat ze doen en waar ze voor staan. Maar nog de juiste woorden missen om vol vertrouwen op de publiceerknop te drukken.
De Copymorning is op donderdag 14 september en is van 9.30 uur tot en met 12.00 uur.
Er komt een replay, dus je kan alles na de Copymorning nog een keer op je gemak doornemen.
Wat ik hoopte was de lol weer terug te vinden in het schrijven van m’n teksten ipv dat het een moetje was. Dat is gelukt. Esther trekt de verhalen eruit die ik ook leuk vind om te vertellen/ schrijven. En wat erg waardevol is: ze deelt ook haar eigen gedachtegang over hoe iets tot stand is gekomen of hoe je uitspraken van klanten kan gebruiken om content over te maken.
- Lisette Verschoor

Suzanne van der Hoorn
Esther heeft mij laten inzien dat ik weldegelijk heel veel te vertellen en dat ik daarmee veel mensen kan inspireren. Ze is een kei in doorvragen, zodat ik anders naar mijzelf en mijn werk ben gaan kijken. Ik ben schrijf nu posts waar ik mijn doelgroep mee 'raak'. Ik krijg veel gave reacties. Mijn herkenbaarheid is enorm gegroeid. Binnen enkele weken had ik al een paar nieuwe klanten. Zij waren 'aan gegaan' op mijn content. Daardoor, en dat is denk ik nog het belangrijkste, ben ik echt trots op de content die ik schrijf.
Francis Lawa
Ik denk veel te moeilijk. Ik wist niet dat het zo makkelijk was om goede onderwerpen te bedenken voor je content
Fatima Perdijk
Hoe jij het uitlegt, daardoor zie ik de meerdere lagen waar ik content over kan maken en de meerdere lagen waar m'n klanten doorheen gaan. Daarnaast vond ik het heel fijn om te horen en te zien dat je elkaar kan inspireren tijdens de Copymorning. Het meedenken met elkaar, ook al zit je als ondernemer niet in dezelfde branche, heeft mij ook veel geholpen.